dimarts, de gener 03, 2006

Pregunta rara

Si llegiu això, m'agradaria que responguéssiu, si la sabeu, la següent pregunta:

Quina és la frase que heu dit i que considereu la més bonica / la millor / la més ben trobada?

Ja que us ho pregunto, sembla just que respongui jo, també:

Un vespre del novembre passat, que feia molt de fred, ens va entrar un gat al local de la colla, aprofitant que algú s'havia deixat la porta oberta un moment. Es veia que no era un gat de carrer, sinó que es devia haver "escapat" d'alguna casa i no havia sabut tornar. Ja l'havíem vist feia poc pel carrer, i estava molt magre. Segurament no havia pogut menjar res des de feia dies. Mentre algú li anava a comprar menjar i llet, el gat semblava estranyat de veure tota aquella gent, encara que no estava espantat. Al cap de poc gratava la porta d'entrada i, com que el gat no era nostre, li vam obrir i el vam deixar sortir, sense tancar la porta, a veure què feia. El gat va sortir però al cap de pocs segons va tornar a entrar i es va arraulir vora l'estufa. L'únic que em va venir al cap va ser: "-Em sembla que ha sortit a veure si ja era primavera." La frase em va agradar, perquè encara la recordo.
Ah, el gat, després d'atipar-se de menjar de luxe i llet, va decidir, ara sí, que se n'anava. Els gats són així. No l'hem tornat a veure.

0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home